8 תשובות
שואל השאלה:
אז איך להגיד אותה נכון
אנונימי
לא, זה סלנג
להגיד כמו שצריך זה- אני הולך לישון שנת צהריים
לא
בלקסיקון הסלנג שלי המילה נמצאת.