8 תשובות
אני לא, יש אנשים במשפחה שיודעים לדבר קצת צולע.. או לפחות קצת להבין
יא (איך בין פרענק)
יידיש זה כמעט לגמרי פשוט גרמנית עם קצת פולנית באותיות של עברית.. אם ישראלי לומד גרמנית טוב הוא יצליח להבין יידיש די טוב.
סבתא שלי ידעה אבל היא נפטרה לפני שנתיים
כן סבא שלי יודע שוטף,ואמא שלי יודעת גרמנית.
סבתא שלי יודעת שוטף
סבתא שלי
באותו הנושא: