3 תשובות
כשהטלפון מציע לי גיבוי אני נכנסת לזה, עושה אפל איי די ואז זה פשוט מגבה לי. זה לא עם כסף אני די בטוחה (זה לא אמור להיות)
שואל השאלה:
איך את עושה את זה?
לי יש אבל כשאני מגבה זה לא עולה כסף