7 תשובות
בעיקרון אף אחד. אנשים כבר לא יצאו להצביע וזה נוגע לכל המפלגות
ביבי
אף אחד לא יצא להצביע+אנשים פשוט יצאו מהמדינה.שילמדו להסתדר הם לא ילדים בני 3
אני מניחה שיהיה אותו המצב כמו שהיה עכשיו, אלא אם כן ביבי וגנץ יחליטו לעבוד יחד
בתקווה שהמדינה לא תתרסק כן?
ביבי
כל הארץ רק תפסיד מזה
רק אומרת שאפשר לבנות 3 בתי חולים במקום הבחירות הטפשיות האלה, ולא עשינו את זה בגלל האגו של גנץ ביבי וליברמן
ויש מחסור בבתי חולים. תאמינו לי.
אנונימית