9 תשובות
כל הכבוד לך שהחלטת לפתוח דף חדש... מקווה שהתנצלת ע זה לילדה
לא ממש עוזר שאת מבקשת סליחה מאיתנו את יודעת..
מקווה שהתנצלת בפניה
שואל השאלה:
^^^ביקשתי והיא סלחה
אנונימית
כל הכבוד
עשו עלי חרם בילדות

לא כל כך דיברתי עם הבן אדם שארגן את זה .

וואי הייתי ילד די בודד שאני חושב על זה עכשיו
שואל השאלה:
^מצטערת לשמוע
אנונימית
הכל טוב ויפה אבל..
איפה החלק שאת מבקשת סליחה מהילדה שאת עשית עליה חרם?
אחותי את בכיתה ו זה לא משנה אם את מקובלת עכשיו או לא
אנונימית
מדהימה