6 תשובות
תסבירי לה את הסיטואציה , ששכחת את המטען בבית .. אני לא חושבת שתהיה לה בעיה עם זה
כן, הסוללה תגמר לך בלילה גם אם לא תגעי בו
לא קשור למדברות לא מדברות פשוט תפני אליה
תגידי לה, אליה (השם שלה כלומר) אני יכולה להטעין את הטלפון קצת במטען שלך? פשוט שכחתי את שלי בבית
היא לא תגיד לך לא
לא קשור למדברות לא מדברות פשוט תפני אליה
תגידי לה, אליה (השם שלה כלומר) אני יכולה להטעין את הטלפון קצת במטען שלך? פשוט שכחתי את שלי בבית
היא לא תגיד לך לא
אנונימית
אני גם חזרתי היום לפנימייה ובעוד יומיים אנחנו חוזרים לבית. אולי את איתי בפנימייה
אנונימית
זה כולה מטען, מה את עושה עניין? אם הוא לא בשימוש אצלה כרגע
אז קחי אותו תחברי עד הבוקר וסלאמת.
אז קחי אותו תחברי עד הבוקר וסלאמת.
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית
איזו פנימיה את?
אנונימית
איזו פנימיה את?
אנונימית
איזה את?
אנונימית
באותו הנושא: