6 תשובות
כן
שואל השאלה:
ולמה כלכך קר שם איך זה הגיוני שיש שם כל הזמן שלג?
ולמה כלכך קר שם איך זה הגיוני שיש שם כל הזמן שלג?
אנונימית
כי זה קוטב דרומי
לא.. את תמותי מקור
כן לבקר
לא לגור שם
לא לגור שם
נראלי שכן
באותו הנושא: