התחברות
הרשמה
מישהו פה היה בהופעה של וואי דונט ווי?
ומתי?
22 באוקטובר 2019, 20:36
2 תשובות
הם היו הופעת חימום בהופעה שהייתי בה אם אני זוכרת נכון
B
Batata
אני עונה שנה אחרי אבל אני הייתי במינכן ב18.10.19 זה היה יום מדהים
ק
קליפסית