4 תשובות
הספר הראשון אחלה
הספר השני בסדר
הספר השלישי היה קצת משעמם
הספר השני בסדר
הספר השלישי היה קצת משעמם
ראיתי רק את הסרטים לצערי אבל זה מושלם
משחקי הרעב זה . פשוט .מושלם.
הספר הראשון מדהים
הספר השני בסדר
הספר השלישי לא משהו
הספר השני בסדר
הספר השלישי לא משהו