6 תשובות
שנאת חיי שעושים לי את זה
משחקים אותה קשים להשגה ( גם כן...)
פה :(
יאפ
אני שונאת אנשים כאלה.
אני שונאת אנשים כאלה.
כי הם לא רוצים לדבר או עסוקים מידי בשביל לענות לך. ברור שזה קרה, סיננו אותי וסיננתי אחרים.
כשאין מה לענות או כשאני מנסה לרמוז שאני לא מעוניינת לדבר עם אותו האדם
באותו הנושא: