10 תשובות
לא.
זה מומלץ? להתחיל לראות?
לא חחח על מה זה?
לא. היא מומלצת? על מה היא?
שואל השאלה:
וואי ממש כן
היא מצחיקה
מספר על ילד שמת והנשמה שלו הגיעה לעולם אחר לתינוק
ושם קוסם חזק מגדל אותו והוא ממש ממש ממש חזק
וזה ממש מצחיק
לא
אה איזה מצחיק הוא מת.
הלכתי לראות.
כן, לא משהו.
שום דבר בה לא בלט במיוחד, להפך העלילה לא הייתה טובה ככ לדעתי, הדמות הראשית הייתה בנאלית לחלוטין ואני די בטוח שעוד שבועיים שלושה כבר לא אזכור שראיתי אותה, כמו שכתבו שונן טיפוסי כזה, ראיתי אותו כי כל עונה אני רואה לפחות 10 סדרות שרצות ככה ממלא ימים בשבוע
שואל השאלה:
אני רואה ונהנה
זה די מצחיק אותי כמה שהוא כל כך חזק ביחס לשאר
מרגיש לי קצת פארודיה וזה כיף
אם זה כיף זה מה שחשוב, כל הפואנטה של סדרות זה לשעשע
כן לא עפתי עליה ממש... הכותבים עשו את זה יותר מדיי family friendly