2 תשובות
קודם כל כי זה נושא שהוא תמיד רלוונטי, תמיד מעסיק אותנו כפרטים. ובכלל לנתח את ההתנהגות ואת הנפש שלנו נשמע לי כמו דבר מרתק מאוד.
הפסיכולוגיה ובכלל, מדעי החברה הוא נושא ממש אנדרייטד ואני בכלל לא מבינה למה. הוא חשוב לא פחות מרפואה.
בכלל, בעיות נפשיות יכולות לגרום לכאבים פיזיים.

with that being said,
אני לגמרי לא מתחרטת על הבחירה שלי.
עניין אותי מאוד
וזה מגמגה כיפית כזאת. לא מאוד מדעית
וזה אחד השיעורים האהובים עלי
אנונימית