4 תשובות
אני גם למדתי בבית ספר אקסטרני, לא היה לי בגרות בשום דבר כי חשבתי שאני" חכמה" ואיזו גברת ולא ניגשתי לכלום, כשרציתי להשלים קיבלתי קרש בראש, אמרו לי את משלימה רק אחת אצלנו וכל השאר תחפשי איפה, תבדקי טוב לפני שאת מתחייבת להם לכסף ( לי אמרו אחת חינם, שאני לא אתאר את החינם הזה)
תתחילי ללמוד , ותעשי רשימה שאת מחלקת לך את השעות כל כמה שעות מה לעשות ואיזה מקצוע להתמקד ,בעיקר תעופי מהטלפון ותתמקדי בחיים שלך עכשיו אם באלך להצליח
שואל השאלה:
אני אעשה זה ואני ניגשתי לכל הבגרויות פשוט לא לקחתי את זה ברצינות
אנונימית
לנשום