6 תשובות
אכלת פד משומש??????
Bot
שואל השאלה:
כן
אנונימית
א כל: איכס
ב היה לי משעמם וניגנתי בפסנתר בתחנה מרכזית ובאו שני בחורים ופשוט התחילו לשיר את השיר שניגנתי ואנשים כנראה חשבו שאנחנו אמני רחוב כי קיבלתי משהו בסביבות ה50 שקל (חילקנו בנינו)
חחח הרגת אותי
ראיתי סרטון של קו אוטובוס נוסע בערים
אוו אני מלא דברים מוזרים עשיתי בחיי חח