6 תשובות
תחשבי על זה שיש בגיל עוד המון בחורים ממש חתיכים שלטעמך פשוט קחי את הזמן שלך לא צריך למהר אל תחפשי את זה זה פשוט יבוא לבד, אם את צריכה עזרה אני פה.
למה ככה יליד 2000 גבר לא עדיף ?
וואי גם אני בדיוק ככה ואני ילידת 2001
אני 2000
תחשבו על ילדי שנות ה90
תחשבו על ילדי שנות ה90
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא בן אדם של יציאות
אני לא בן אדם של יציאות
אנונימית
מה לא נכון בגיל שלך יש גברים בגיל שלי אם עדיין ילדים בקושי זיפים יש להם! חח
באותו הנושא: