התחברות הרשמה

זה בסדר לקרוא לחתולה שלי גרטה טונברי?

21 באוקטובר 2019, 17:24
חתוליםכינוייםחיות מחמדחתול    
6 תשובות
כן
ק
קינג.
כן
נ
ניסיון להיות מקורית
שואל השאלה:
לא, פשוט גנבתי לה את החלומות והילדות^
אנונימי
לא מה אתה ילד סנטר
r
r/woooosh
כן
י
יצחק בגין
כן
y
your sister
באותו הנושא:
זה שפוי לקרוא לחתול שלי "חתול"?
זה בסדר לקרוא לחתולה שלי קים ג'ונג און?
יש לי כלבה שקוראים לה ג'וי וחתולה שקוראים לה בלה, איך לקרוא לשלישית?
קדימה אבא שלי קנה לי חתולה איך לקרוא לה??
איזה שם לקרוא לחתולה שחורה?
זה בסדר לקרוא לחתולה שלי אמיר חצרוני?
זה בסדר לקרוא לחתולה שלי דונאלד טראמפ?
זה בסדר לקרוא לחתולה שלי עמנואל?
לקרוא לחתול שלי חתולי או קציצה?
שמעתם על הלהקה גרטה ואן פליט?
זה בסדר לקרוא לחתולה שלי גלדיולה?