4 תשובות
לדעתי אתה לא צריך לתת לזה חשיבות,כן זה מוזר ואתם אוהבים אחד את השני ואתה פתאום חושב לעצמך איך היא מסוגלת בכלל,אבל זאת טעות שהיא עשתה ויכול להיות שהיא הייתה במשבר וקרה לה משהו באותו הזמן אז יש מצב בגלל זה,אם אתה אוהב אותה לדעתי אתה צריך לשים את זה בצד והכל יהיה בסדר
תסלח לה.. כולם עושים טעויות וכשאתה תעשה תרצה שלא ישפטו אותל
פעם בוגדת, תמיד בוגדת.
ת ד ח י ק ! בפרידה ממנה אתה לא עשית כלום עם אחרות? אנחנו עשויים בשר ודם ולא מסוכר אז.. לא קורה לנו כלום לא ממציצה ולא מיממש סקס. תפנים או תדחיק לשיקולך