4 תשובות
רק עם נעלי ספורט
רק עם נעלי ספורט, כפכפים- הם יעופו לך, קחי גם כובע ומים..
אנונימי
אם את הולכת עם כפכפים את מורידה אותם לפני שאת עולה למתקן מלא עושים את זה
עדיף לך נעלי ספורט אבל אם את ממש לא רוצה את יכולה גם אולסטאר או כל נעל סגורה שיושבת לך טוב על הרגל..

ואם את ממש שונאת את זה אז שימי כפכפים אבל תדעי שתצטרכי להוריד אותם לפני כל המתקנים אם את לא רוצה שהן יעופו לך.. (: