6 תשובות
סקוואטים
סקווטים
סקווטים ועוד תרגילים לתחת שאני לא יודעת איך קוראים להם
אה ותאכלע בעמידה
אנונימית
תרימי משקלים (תקראי או תראי סרטונים על זה קצת) ותשקיעי בתזונה עם מספיק חלבונים... ותפתחי ככה מסת שריר זה עדיף משומן
אנונימית
אין כזה דבר. אם את מעוניינת לחזק את איזור הישבן אז הנה
הסקוואט
תרגיל בסיס מורכב אשר דורש עבודה מכל הגוף מעבר לדחיפה מהרגליים.
נדרשת יציבות, טכניקה נכונה ותרגול בכדי להגיע לרמה טובה של סקוואט ולהתחיל לעבוד עם מוט ומשקלים.
מעט יותר למתקדמי עבודה בחדכ
דד ליפט תרגיל האלים
תרגיל בסיס מורכב, חשוב מאוד לכל מתאמן. הדדליפט מתמקד בשרשרת האחורית ובהמסטרינג (שריר הירך האחורי).
מעבר לתנועתיות של התרגיל ועבודה על שרירים רבים תוך כדי, הוא גם מחזק מאוד את שרירי הגב במקביל לעבודת הרגליים החזקה שלו.


פשיטת רגל במכונה ייעודית
מכונה אשר מבודדת את שריר הארבע ראשי ונותנת אימפקט מעולה לעבודה ממוקדת בשריר ספציפי, תרגיל מעולה ומומלץ לכל מי שנפשו חשבה להיקרע באימון רגליים.

הרחקת ירך בשכיבה על הצד
שריר נוסף שלא נותנים לו דגש רב הוא המרחיקים של הירך, נשכב על הצד ונרים את הרגל מעלה, ודאו שהאגן לא בורח לאחור.
אתם אמורים להיות ממש על העצם ולהרגיש את השריר בכל הרמה, עבדו לאט, אם אינכם מרגישים תוכלו להוסיף משקולת רגל או לעבור מכונה ייעודית למרחיקי ירך.