13 תשובות
לדעתי לא
לא
כן
מאוד
אנונימית
לא.
ממשש לא
אי אפשר להגיד שהם מכוערים הם נראים טוב זה ללא ספק.
אבל מבחינת אופי הם מאוהבים בעצמם וחיים בסרט ורואים את זה בעיקר על מרגי על המבטים שהוא עושה למצלמה ובעיניי האופי משפיע על היופי ואם היו יותר צנועים וכו' לדעתי היו נראים לנו בעין יפים יותר
הם נראים טוב לדעתי.. פשוט לא מתחברת ככ לאישיות שלהם..הגיוני
מכוערים
חבורת שקרנים
אנונימי