6 תשובות
תגידי שגם את לא ותנסי להתגבר על זה
או שתתרחקי ממנו לתקופה עד שיירד לך ממנו ותחזרי להיות איתו בקשר
שואל השאלה:
אבל הוא די ביישן בקטעים האלה ואני מפחדת שהוא אמר את זה כי הוא מתבייש להודות או משהו כזה ושאז אני בכלל אהרוס את הסיכוי
אבל הוא די ביישן בקטעים האלה ואני מפחדת שהוא אמר את זה כי הוא מתבייש להודות או משהו כזה ושאז אני בכלל אהרוס את הסיכוי
אנונימית
אחותי אם הוא אמר שהוא לא בקטע אז הוא לא בקטע, לא צריך ללחוץ
אני בהלם. את כאילו צעד לפני. יש לי קראש על ידיד שלי ואני והוא ממש ביישנים. אני לא יודעת אם זה הדדי ואני מפחדת להגיד לו כי אני לא רוצה להרוס את הידידות שלנו ובאלי שזה ישאר בינינו אם אני אציע לו ושהוא לא יגיד את זה לכל החברים שלו.
אנונימית
שואל השאלה:
אני שאלתי אותו כזה אם הוא מרגיש אליי משהו (אחרי מלאא זמן שהתלבטתי) ובסוף הוא אמר שלא ממש וזה כן היה מביך אבל יצאתי מזה טוב.. מה שכן זה ממש ביאס אותי כי באמת שהייתי בטוחה שכבר תקופה הוא מרגיש אליי משהו (מלא אנשים גם אמרו לי את זה) אז אני לא חושבת שהקשר שלנו נפגע, זה עשה לי קצת הקלה כי עכשיו לפחות אני יודעת מה הוא מרגיש אבל בכל מקרה זה מבאס...
אני שאלתי אותו כזה אם הוא מרגיש אליי משהו (אחרי מלאא זמן שהתלבטתי) ובסוף הוא אמר שלא ממש וזה כן היה מביך אבל יצאתי מזה טוב.. מה שכן זה ממש ביאס אותי כי באמת שהייתי בטוחה שכבר תקופה הוא מרגיש אליי משהו (מלא אנשים גם אמרו לי את זה) אז אני לא חושבת שהקשר שלנו נפגע, זה עשה לי קצת הקלה כי עכשיו לפחות אני יודעת מה הוא מרגיש אבל בכל מקרה זה מבאס...
אנונימית
באותו הנושא: