9 תשובות
לא, כדאי לך את ה8 פלוס
מעדיפה 8
עדיף לך לקנות את הטלפון החדש כבר
כדאי לך 8 פלוס
יש אייפונים חדשים יותר במחיר מאוד קרוב והם יותר טובים
עדיף לך אותם
שואל השאלה:
ההורים שלי מסכימים לי עד 1700 שקל, ואם אני רוצה מעל אני צריכה לחסוך, ואני ממש רוצה אייפון אבל אין לי כוח לחסוך... אז אייפון 7 פלוס זה שווה לי?
אנונימית
תכנסי לאתר של איי דיגיטל זה מחירים ממש קרובים
גם 7 פלוס הוא טוב אבל לדעתי עדיף להוסיף עוד איזה 200 שקל נגיד לטלפון טוב יותר
שואל השאלה:
אז איזה טלפון אתם הכי ממליצים??
אנונימית
כן זה טלפון מעולה אפילו שהוא טיפה ישן זה מאוד רוצה לכל הטלפונים החדשים והמצלמה פצצה
אנונימית