9 תשובות
לא, כדאי לך את ה8 פלוס
מעדיפה 8
עדיף לך לקנות את הטלפון החדש כבר
כדאי לך 8 פלוס
יש אייפונים חדשים יותר במחיר מאוד קרוב והם יותר טובים
עדיף לך אותם
עדיף לך אותם
שואל השאלה:
ההורים שלי מסכימים לי עד 1700 שקל, ואם אני רוצה מעל אני צריכה לחסוך, ואני ממש רוצה אייפון אבל אין לי כוח לחסוך... אז אייפון 7 פלוס זה שווה לי?
ההורים שלי מסכימים לי עד 1700 שקל, ואם אני רוצה מעל אני צריכה לחסוך, ואני ממש רוצה אייפון אבל אין לי כוח לחסוך... אז אייפון 7 פלוס זה שווה לי?
אנונימית
תכנסי לאתר של איי דיגיטל זה מחירים ממש קרובים
גם 7 פלוס הוא טוב אבל לדעתי עדיף להוסיף עוד איזה 200 שקל נגיד לטלפון טוב יותר
גם 7 פלוס הוא טוב אבל לדעתי עדיף להוסיף עוד איזה 200 שקל נגיד לטלפון טוב יותר
שואל השאלה:
אז איזה טלפון אתם הכי ממליצים??
אז איזה טלפון אתם הכי ממליצים??
אנונימית
כן זה טלפון מעולה אפילו שהוא טיפה ישן זה מאוד רוצה לכל הטלפונים החדשים והמצלמה פצצה
אנונימית
באותו הנושא: