16 תשובות
מבושלים
מבושלים.
מבושלים
מבושלים.
רגיל יאמי באלי עכשיו
מבושלים דע
לרגע חשבתי ששאלת אם אנחנו מעדיפים רוסים, אוקראינים או בלרוסים.
אנונימית
שואל השאלה:
גם אני מעדיפה מבושלים אבל יש מישהו שמעדיף מטוגנים??
גם אני מעדיפה מבושלים אבל יש מישהו שמעדיף מטוגנים??
מבושלים
שום דבר. לא סובל פילמני
אני שונאת פילמני קנויים
יש להם טעם נוראי :(
יש להם טעם נוראי :(
אנונימית
מבושלים
מבושלים, אבל אחרי זה אני מחמם במיקרו כי הם תמיד כאלה רטובים אחרי הבישול
אנונימי
שניהם
מבושלים by far
שנייהם
באותו הנושא: