16 תשובות
מבושלים
מבושלים.
מבושלים
מבושלים.
רגיל יאמי באלי עכשיו
מבושלים דע
לרגע חשבתי ששאלת אם אנחנו מעדיפים רוסים, אוקראינים או בלרוסים.
אנונימית
שואל השאלה:
גם אני מעדיפה מבושלים אבל יש מישהו שמעדיף מטוגנים??
מבושלים
שום דבר. לא סובל פילמני
אני שונאת פילמני קנויים
יש להם טעם נוראי :(
אנונימית
מבושלים
מבושלים, אבל אחרי זה אני מחמם במיקרו כי הם תמיד כאלה רטובים אחרי הבישול
אנונימי
מבושלים by far
שנייהם