7 תשובות
הדבר הכי נוסטלגי וואוו
הייתי בכיתה ז
וואי בדיוק חשבתי על זה היום
ואין לי מושג איזה כיתה הייתי נראלי גם ה
ואין לי מושג איזה כיתה הייתי נראלי גם ה
ואו איך אהבתי את זה פעםם
אני חושבת שהייתי בכיתה ו
אני חושבת שהייתי בכיתה ו
אם אני לא טועה הייתי כתה ד או ג
נוסטלגיה חחח
אניי אמאלהה נוסטלגיה גדולה עבורי תמיד הייתי רואה פרויקט הלהקה