5 תשובות
אני חושבת שזה כמו החג הראשון אז טלפונים אסור אבל אני רק חושבת אז לא יודעת
זה פשוט ערב שמחת תורה
כמו שבת
אתמול היה הושענה רבא, היום השישי של סוכות.
היום זה כניסת שמחת תורה, חג שני סוכות (מוציאים את ספר התורה)
אנונימית
אסור פלאפונים