תשובה אחת
שואל השאלה:
כן לכן כתבתי קאבר!!
תודה ואו מאיפה זה מוכר לי.. זה היה באיזה סדרה נראלי האי או משהו.
כן לכן כתבתי קאבר!!
תודה ואו מאיפה זה מוכר לי.. זה היה באיזה סדרה נראלי האי או משהו.
אנונימית