7 תשובות
לא חושב
להפך, זה יתרון
^חח בדיוק חשבתי על דת' מטאל ובכללי מוזיקה כבדה יותר
הייתי בטוחה שגם אני כזאת כי אני שומעת עם הנאה כמעט הכל, אבל הכמעט הזה הופיע לא ממזמן
התחלתי להסתובב בחבורה של אנשים ששומעים מטאל וזה רצח אותי
בחיים לא בכיתי כי כןאב לי ממוזיקה והינה זה קרה
קיצר זה לא מוזר, זה מגניב, אחלה יתרון בחיים
אני די בטוח שזה לא רגיל, אבל תהנה
דרך אגב, באמת כל סגנון?
ניסית דת' מטאל?
רק שואל xd
יש הרבה אנשים שאומרים ''הכל'', אבל זה ממש לא ככה
באותו הנושא: