87 תשובות
לתת לה.. פשוט לתת לה..
תודה על מינוסים נשממות!!
תודה על מינוסים נשממות!!
אל תחזיר
היא חלשה
היא חלשה
אנונימי
להיות תותח על במכה נשים
אנונימי
או לקבל את הגורל הנגזר עליך
או להחזיר במידת הצורך-מניחה שזה מה שרצית שאני אגיד
או להחזיר במידת הצורך-מניחה שזה מה שרצית שאני אגיד
תצליף לה בחזרה עם החגורה כחלק מהמשחק המקדים bdsm שלכם ;)
בת היא בן אדם - בן אדם מרביץ לך
תחזיר בויה ואני שם ז*ן על הכללים שאיזה שונטל אחת המציאה
תחזיר בויה ואני שם ז*ן על הכללים שאיזה שונטל אחת המציאה
תנסה להדוף אותה ולמנוע ממנה להרביץ לך
תחזיר לה
כלום אל תחשוב אפילו על להחזיר לה
להגיש תלונה אבל תכלס מה הסיכוי
תעצור אותה ... אבל תנסה לא להרביץ לה בחזרה
^אנונימי
מה זה?
מה זה?
אנונימית
^אמרו לי להחליף שם
זה השעה שהפמניסטיות ישנות
זה השעה שהפמניסטיות ישנות
אנונימית
לא להחזיר
סליחה את צודקת, אחרי שתשכבו גם תגיד לה לבשל
אנונימי
אנונימית כן אה הן רבו כל הלילה חחח
להרביץ לה בחזרה
חחח
אנונימית
להפרד ממנה.
תלוי אם אתה בן או בת..
זה לא כזה קשור בחורה או גבר.
פשוט תחזיר, לא במידה שזה יפגע בה קשה אבל להחזיר. (עושים את אותו הדבר גם אם זה היה גבר)
פשוט תחזיר, לא במידה שזה יפגע בה קשה אבל להחזיר. (עושים את אותו הדבר גם אם זה היה גבר)
לא להחזיר לה
בדיקת היריון, זה מסוכן אולי זה אפילו חמור.
להחזיק לה את הידיים או משהו.. לא לתת לה להרביץ אבל גם לא להכות בחזרה
אם זה בבית ספר או משהו ואתה יכול לא להחזיר אל, גם לבנים
אבל אם זה לא אז תחזיר לה
אבל אם זה לא אז תחזיר לה
להחזיר לה
תפתח איתה קרב איגרוף
אם זה בצחוק תרביץ לה חלש, אם זה רציני תרביץ לה חזק.
או שתעצור את הידיים שלה או שתלך אחורה ותנסה להסביר תוך כדי שאתה לא הולך לריב איתה להחזיר זאת לא אופציה
לך ותעצור לה תידיים
אם היא מרביצה לך יש לך את הזכות להגן על עצמך, זאת בעיה שלה אם היא תיפגע.
תלוי מה יחסי הכוחות בינכם. כמובן שאם אתה פי שתיים ממנה אתה לא יכול לפרק לה חצי פרצוף בגלל מכות קטנות שלא מזיזות לך, אבל אם יחסי הכוחות שווים אין סיבה שלא תנסה לפחות להגן על עצמך- גם אם זה בכוח
תחזיר לה
קצת מוזר לי שהרבה בנות אומרות להחזיר
אם אתה חזק ממנה תתפוס לה את הידיים ותגיד לה שתפסיק מיד ושאתה לא צוחק
אם היא חזקה ממך/שניכם באותה רמה פשוט תחזיר לה, כמו שהייתה עושה עם בן
אם אתה סובל אין לאף אחד זכות להגיד לך לא להחזיר כי היא אישה
אם היא חזקה ממך/שניכם באותה רמה פשוט תחזיר לה, כמו שהייתה עושה עם בן
אם אתה סובל אין לאף אחד זכות להגיד לך לא להחזיר כי היא אישה
תתרחק ממנה ותדווח למשטרה. אין לה זכות להתחיל להרביץ לך כם אם היא אישה.
כל התגובות פה זה פשוט גועל נפש, למה לעזאזל אתם חושבים שלנשים יש זכות להתחיל להרביץ לאנשים? ולמה אתם חושבים שהוא לא יכול להגן על עצמו? זה פשוט מחריד שאתם חושבים שבגלל שהיא אישה והוא גבר אז זה בסדר שהיא תרביץ לו והוא לא יעשה כלום, ואחרי זה גם עוד צוחקים עליו.
אני בטוחה שאם הוא היה אישה והאישה הייתה גבר מכה אז כל התגובות שלכם היו אחרות לגמרי.
כל מי שהגיב ככה צריך באמת להתבייש בעצמו.
כל התגובות פה זה פשוט גועל נפש, למה לעזאזל אתם חושבים שלנשים יש זכות להתחיל להרביץ לאנשים? ולמה אתם חושבים שהוא לא יכול להגן על עצמו? זה פשוט מחריד שאתם חושבים שבגלל שהיא אישה והוא גבר אז זה בסדר שהיא תרביץ לו והוא לא יעשה כלום, ואחרי זה גם עוד צוחקים עליו.
אני בטוחה שאם הוא היה אישה והאישה הייתה גבר מכה אז כל התגובות שלכם היו אחרות לגמרי.
כל מי שהגיב ככה צריך באמת להתבייש בעצמו.
אחח איך אני אוהב את סטיפס
"גבר מרביץ לי"
-תן לו לביצים מכה חזקה שיתקפל על הרצפה לא לפחד בכל הכוח!!!!
"אישה מרביצה לי"
-אל תחזיר
-תנסה לעצור אותה בלי לפגוע בה שלא תיפגע
"גבר מרביץ לי"
-תן לו לביצים מכה חזקה שיתקפל על הרצפה לא לפחד בכל הכוח!!!!
"אישה מרביצה לי"
-אל תחזיר
-תנסה לעצור אותה בלי לפגוע בה שלא תיפגע
אנונימי
אם אתם חברים :
אתה יכול לא להחזיר סתם לקלל שתדברו על זה אחר כך כדי לא לקלקל את החברות
אם אתם לא חברים :
תרביץ חזרה לכלבה!!
אם אתם לא מכירים:
תצלם ותפנה למשטרה
אם זה מישהי שאתה שונא:
תרביץ לאימאימא שלה
אם זה מישהי שעשתה את זה בצחוק :
תחזיר בקטנה כזה , בצחוק
אתה יכול לא להחזיר סתם לקלל שתדברו על זה אחר כך כדי לא לקלקל את החברות
אם אתם לא חברים :
תרביץ חזרה לכלבה!!
אם אתם לא מכירים:
תצלם ותפנה למשטרה
אם זה מישהי שאתה שונא:
תרביץ לאימאימא שלה
אם זה מישהי שעשתה את זה בצחוק :
תחזיר בקטנה כזה , בצחוק
תרביץ לה חזרה.
תלוי מה טיב הקשר שלכם...
היי, גופי גובר...
אני פמינסטית, תגיד לי, למה נראה לך שבגלל שאני פמינסטית אני אגיד לו לא להרביץ? אין קשר. גם אם זה היה גבר הייתי כותבת לא להחזיר. בין אם זה גבר ובין אם זו אישה, לא מחזירים, ילדים קטנים שאין להם שיקול דעת רציני מחזירים. אפשר לרתק, או להשתמש בהגנה עצמית.
אני פמינסטית, תגיד לי, למה נראה לך שבגלל שאני פמינסטית אני אגיד לו לא להרביץ? אין קשר. גם אם זה היה גבר הייתי כותבת לא להחזיר. בין אם זה גבר ובין אם זו אישה, לא מחזירים, ילדים קטנים שאין להם שיקול דעת רציני מחזירים. אפשר לרתק, או להשתמש בהגנה עצמית.
למה היא מרביצה לך? עשית לה משהו נוראי? אם לא ,תחזיר לה .
(נוראי =בגידה ,להרביץ,אונס...)
(נוראי =בגידה ,להרביץ,אונס...)
תעצור אותה ואל תחזיר.
כל התגובות האלה של "תהיה גבר" או "לא מקבילים לבחורה"- אתן לא פמיניסטיות, אתן כבר שוביניסטיות.
פמיניסטיות היא שאיפה לשיוויון ולא לעליונות.
אין הצדקה לאלימות בשום סיטואציה, לא אם גבר מרביץ לו ולא אם בחורה מרביצה לו.
לתת למישהי להרביץ לו בלי לעצור אותה ולהסביר לה שזה לא בסדר זה לא "להיות גבר", זה להיכנע לחברה.
ומי שאומר "תחזיר לה"- ממש לא.
להגן על עצמך? כן. להחזיר לה? נו באמת..
אתם ממש מעודדים אלימות.
כל התגובות האלה של "תהיה גבר" או "לא מקבילים לבחורה"- אתן לא פמיניסטיות, אתן כבר שוביניסטיות.
פמיניסטיות היא שאיפה לשיוויון ולא לעליונות.
אין הצדקה לאלימות בשום סיטואציה, לא אם גבר מרביץ לו ולא אם בחורה מרביצה לו.
לתת למישהי להרביץ לו בלי לעצור אותה ולהסביר לה שזה לא בסדר זה לא "להיות גבר", זה להיכנע לחברה.
ומי שאומר "תחזיר לה"- ממש לא.
להגן על עצמך? כן. להחזיר לה? נו באמת..
אתם ממש מעודדים אלימות.
אבל אני לא מסכימה עם זה שיש פה מלא שכתבו שבגלל שהיא אישה אז אל תלך מכות, אבל אם גבר כן. או שהולכים מכות עם שניהם, או עם אף אחד. למרות שאני הייתי מעדיפה את התגובה הבוגרת, אבל בחירה שלך...
תגן על עצמך, אם היא תקפה אותך יש לך את כל הזכות בעולם להגן על עצמך, גם אם זה אומר שתפגע בה בטעות, בעיה שלה היא התחילה.
אנונימית
תגן על עצמך ותעצור אותה
(למה אתה כל דקה בחמות?)
(למה אתה כל דקה בחמות?)
אם בחורה מרביצה כנראה שהיא חולת נפש,מנסים להדוף אותה,אבל אם זה מכות שבלתי אפשרי אז אולי בקטנה כדי שתפסיק,לאמשהו שבאמת יפגע בה.גבר אמיתי לא מחזיר בין אם זה בן ובין אם זה בת.
אנונימית
רק תגן על עצמך
אם זה ממש מכות פשוט תתפוס לה את הידים קצת בכח עד שתרגע
ואם זה מכות חלשות פשוט תהדוף אותה
אם זה ממש מכות פשוט תתפוס לה את הידים קצת בכח עד שתרגע
ואם זה מכות חלשות פשוט תהדוף אותה
להגיד לה שזה לא נעים לך ושתפסיק
תכניס לה בחזרה למה שהיא תרביץ לך ואתה פשוט לא תעשה כלום?
בוקס לאף פותר את הבעיה
תשבור לה את האף
לא להחזיר. לא בגלל שהיא אישה, אלא בגלל שאתה לא בבון, או ילד בכיתה א. גם אם זה היה גבר הייתי אומרת לך לא להחזיר
אנונימית
לחסום אותה
אנונימי
תגיש תלונה במשטרה והיא תסגר אחרי כמה שעות בגלל שהיא אישה...
איך כולם פה רושמים תחזיר לה
למה זה נשמע לכם הגיוני בכלל? וממש לא בגלל שהיא אישה
בגלל שאם מישהו מרביץ לך אתה לא מחזיר לו אנחנו לא בכיתה ב
תגן על עצמך אבל אל תתקיף חזרה ואתה תבין את זה אם תרביץ למישהו בבית ספר
לאף אחד לא אכפת מי הרביץ ומי החזיר, שניכם מושעים
למה זה נשמע לכם הגיוני בכלל? וממש לא בגלל שהיא אישה
בגלל שאם מישהו מרביץ לך אתה לא מחזיר לו אנחנו לא בכיתה ב
תגן על עצמך אבל אל תתקיף חזרה ואתה תבין את זה אם תרביץ למישהו בבית ספר
לאף אחד לא אכפת מי הרביץ ומי החזיר, שניכם מושעים
אל תחזיר לה זה ילדותי
החחבר הכי טוב שלי כשאני מרביצה לו: אני לא מחזיר לה אני פשוט מגן על עצמי אם היא מגזימה
נגיד הוא תופס לי את הידיים וזה אם אני מגזימה עכשיו שאני אפסיק או מכאיב לי בקטנה בחזרה
החחבר הכי טוב שלי כשאני מרביצה לו: אני לא מחזיר לה אני פשוט מגן על עצמי אם היא מגזימה
נגיד הוא תופס לי את הידיים וזה אם אני מגזימה עכשיו שאני אפסיק או מכאיב לי בקטנה בחזרה
בוא בנות לא מרביצות סתם לרוב זה כי הן מחבבות אותך... אם זה המצב פשוט תתן לה
אל תחזיר לה, לא בגלל שהיא אישה אלא בגלל שאלימות גורמת לעוד אלימות.
תחזיק לה את הידיים בשביל שתפסיק, ואם היא מכאיבה לך אז תצבוט אותה בקטנה כזה
תחזיק לה את הידיים בשביל שתפסיק, ואם היא מכאיבה לך אז תצבוט אותה בקטנה כזה
אני לא בעד אלימות, אבל לפעמים הדרך היחידה להתמודד עם אלימות זה אלימות, כי הבן אדם שהתחיל את המכות מן הסתם לא יהיה איש של שלום או היגיון בריא אם הוא התחיל להרביץ.
אז כן תגן על עצמך, ואפילו תחזיר. זה לא משנה אם היא אישה או לא, באיזה זכות היא מרימה עליו יד?
אז כן תגן על עצמך, ואפילו תחזיר. זה לא משנה אם היא אישה או לא, באיזה זכות היא מרימה עליו יד?
אנונימית
תגן על עצמך ותתפוס אותה מהידיים ככה שהיא לא תוכל להמשיך להרביץ לך
אסל זה תלוי למה הכוונה, זה כי זה בצחוק והיא מחבבת אותך או מרביצה לך בגלל סיבה אחרת?
אני ממש לא מצדיקה אלימות פיזית אצל אף אחד! גם אצל נשים וגם אצל גברים! אבל בנים יותר חזקים מבנות וזה *ידוע*!
מהגן אומרים לנו שאסור להרביץ לבנות ולא אומרים את זה סתם! לא אומרים את זה בקטע פמיניסטי אלא בגלל שזה נכון! אם בן ירביץ לי עכשיו אני יכולה לדמם ולהיפצע מאוד חזק לעומת אם בת תרביץ לך אני בטוחה שאתה לא תרגיש כלום.
ואני יודעת את זה כי בן הכי חלשלוש של הכיתה הפיל אותי בכוונה על החול ואני קיבלתי מכה מאוד חזקה בברך ואז הוא אמר *מהה אבל עשיתי לה חלש מה היא רוצה?!?!"
שוב, אני לא מצדיקה אף אלימות פיזית בכל הצדדים אבל הדבר הכי גרוע זה להרביץ לבנות.
אז לא משנה לאיזה רמה זה מגיע ולא משנה עד כמה זה מוגזם אני מבטיחה לך שגם אם בחורה תשתמש באלימות נגדך אתה תיהיה בסדר גמור.
מהגן אומרים לנו שאסור להרביץ לבנות ולא אומרים את זה סתם! לא אומרים את זה בקטע פמיניסטי אלא בגלל שזה נכון! אם בן ירביץ לי עכשיו אני יכולה לדמם ולהיפצע מאוד חזק לעומת אם בת תרביץ לך אני בטוחה שאתה לא תרגיש כלום.
ואני יודעת את זה כי בן הכי חלשלוש של הכיתה הפיל אותי בכוונה על החול ואני קיבלתי מכה מאוד חזקה בברך ואז הוא אמר *מהה אבל עשיתי לה חלש מה היא רוצה?!?!"
שוב, אני לא מצדיקה אף אלימות פיזית בכל הצדדים אבל הדבר הכי גרוע זה להרביץ לבנות.
אז לא משנה לאיזה רמה זה מגיע ולא משנה עד כמה זה מוגזם אני מבטיחה לך שגם אם בחורה תשתמש באלימות נגדך אתה תיהיה בסדר גמור.
חח איך הגעת למצב שאישה מרביצה לך?
פשוט תצא משם ותנתק איתה קשר אם זה נהייה רציני ואתה כבר לא מצליח להדוף אותה כדי לעזוב-נטו להדוף!! (שבסוף לא יאשימו אותך בסיפור) אז תגיש נגדה תלונה במשטרה. בגדול רק תנסה להתחפף מהמקום במהירות האפשרית
נ.ב אני נגד אלימות!!
נ.ב אני נגד אלימות!!
להחזיר לה, אני לא יודע באיזה עולם כולכם חיים שזה בסדר אצלכם בראש לתת לה להמשיך להרביץ לכם, כן אישה היא אישה, ואני הכי מכבד נשים, אבל ברגע שזה מתחיל להגזים והיא הופכת להיות עויינת, מוריד אותה עם שרפרף
תיתן לה :)
להרביץ לה בחזרה
תריבו מכות!
רווק מתבגר, זה אתה?
אנונימי
כמו שאתה מתנהג עם גבר שמרביץ לך
אתה לא תגיע למצב שבחורה מרביצה לך,אתה גבר
לתפוס לה את הידים ולהגיד לה - הלו תרגיעי!
תעצור אותה עד שהיא תתיאש
תבדוק אולי היא זקוקה לעזרה נפשית
אנונימי
תגידו אתם רציניים??
להרביץ לה בחזרה??
היא אפילו לא שווה את המכות שלו.
אם היא מרביצה לך פשוט תפנים שהיא חולת נפש ולך תתלונן עליה במשטרה ותנתק קשר.
תתחיל מחדש ותעיף אותה מהחיים שלך.
תאמין לי שזה לא יתן לך כלום להרביץ לה בחזרה.
להרביץ לה בחזרה??
היא אפילו לא שווה את המכות שלו.
אם היא מרביצה לך פשוט תפנים שהיא חולת נפש ולך תתלונן עליה במשטרה ותנתק קשר.
תתחיל מחדש ותעיף אותה מהחיים שלך.
תאמין לי שזה לא יתן לך כלום להרביץ לה בחזרה.
איך אתה מגיע למצב הזה מלכתחילה..
לדחוף אותה ממך או לתת לה סטירה קטנה שתאפס אותה
להיות חזק על נשים רק יוציא אותך אפס וסמרטוט, אני נגעל מגברים כאלה
להיות חזק על נשים רק יוציא אותך אפס וסמרטוט, אני נגעל מגברים כאלה
אנונימי
כלום
בנים לא מרביצים לבנות.
בנים לא מרביצים לבנות.
אנונימית
בלי קשר לבת או בן. אם מישהו/י חלשים ממני מנסים להרביץ לי, אני לא מרביצה בחזרה, אני מחזיקה להם את הידיים, ומונעת מהם בכל דרך להרביץ לי. אם אין לי ברירה אני ארביץ בקטנה כזה שיתרחקו. אם אני חלשה ממישהו/י אולי אני ארביץ אם אני אבין שאני לא יכולה להגן על עצמי ולעצור בעדם. אני אנסה ליצור להם כאב מספיק שיעזבו אותי, ולהתחשב בחולש שלי- לצבוט,לשרוט, אפילו לנשוך אם אני במצב של סכנה, כל מה שיעזור לי לשרוד. לא רואה סיבה למכות סתם ככה, במיוחד לא כלפי מישהו שחלש ממך ולא יכול להגן על עצמו כראוי- זה לא חוכמה.
אנונימית
אם קיים איום כלשהו לביטחון או לחיים שלי יש לי זכות מלאה לנטרל את האיום מפעולה כלפי, דבר שלא אהסס לעשות לא משנה במין התוקף.
לכל הבנות שמצדיקות את המכות, מה נראה לכן? זה שבחורה מרביצה לו לא אומר שאסור לו להגן על עצמו או אפילו לתת לה להמשיך להרביץ לו.
מבחינתי בת שמרשה לעצמה להרביץ לבן רק בגלל ש"גבר אמיתי לא ירים את היד על בחורה" מגיע לה אם היא תיפגע בזמן שהוא מגן על עצמו.
מבחינתי בת שמרשה לעצמה להרביץ לבן רק בגלל ש"גבר אמיתי לא ירים את היד על בחורה" מגיע לה אם היא תיפגע בזמן שהוא מגן על עצמו.
אנונימית
לקפוץ מהחלון
תן לא כאפה אחת חזקה בפני שתקלוט למי היא מדברת למה מי היא
תן לה כמות אגרופים עד שירד לה דם.
להגיד אותה למורה
להחזיר חזרה ויותר חזק ולתת למטה ובאמצע