התחברות הרשמה

אומיי אומיי אומיי - כנסו

ראיתי את הקראש שלי היום מקרוב אחריי שנתיים שלא והוא אפילו הסתכל עליי ואחד החברים שלו צעק את השם שלי.
עכשיו אני חושבת שאני אתחיל לראות אותו על בסיס יומיומי ואני לא יודעת איך להתנהג לידו כי היה לנו לפני שנתיים קטע אבל משום מה הוא התרחק ממני ועכשיו אני מרגישה שזה "הגורל" שאני ראיתי אותו ואני אתחיל לדבר איתו.
מה אני צריכה לעשות?
איך להתנהג לידו?
כי הוא ניתק איתי קשר (לא בקטע רע) ואני כל השנתיים האלה התפללתי לאלוהים שאני יהיה איתו כמו שהיינו פעם ועכשיו זה נראלי התהליך שקורה,
אז להתרחק ממנו למרות שממש רציתי או להיות איתו?
(אם בכלל יקרה שאנחנו נדבר חחח)
20 באוקטובר 2019, 04:16
קראשעצותחוות דעת    
תשובה אחת
תתנהגי כרגיל...אל תיראי נואשת אליו..
תנסי לכבוש אותו.
x
xTINKERBELLx
באותו הנושא:
אומיי פא*** גאד
אז כן התנשקתי עם הקראש אומיי גאדד נועה כהן!
אומיי קלטתם מה ליל פאמפ העלה עכשיו לסטורי? בנות ערומות עושות עליו טוורק במועדון וואט דה ועוקבות אחריו קטינות..-_-
אומיי גד זה כזה יפה!
חידה כנסו כנסו כנסו
כנסו כנסו כנסו נשמות יפות
ממש דחוף כנסו כנסו כנסו! דחוף.
כנסו כנסו כנסו כנסו!
כנסו כנסו כנסו עזרה דחוף
כמסו דחוף קצר מהיר כנסו נו יאלהה איתכם כנסו נעל אבוק כנסו
כנסו כנסו כנסו כיתה יא