9 תשובות
על תחשבי על זה בגיל כל כך צעיר
גם אני פעם חשבתי ככה, אבל זה לא פשוט וזה ממש קשה להיות אמא בגיל ממש צעיר
כן דווקא ממש זורם לי
אני ממש רוצה להיות אמא צעירה נגיד גיל 23 כבר נשואה עם ילד
לא. להיות אמא בגיל צעיר, זאת עבודה קשה. את לא מוכנה נפשית להעניק לילד שלך חינוך ראוי ואת בתור צעירה לא חושבת על הדברים החשובים ביותר של הילד. אני לא אומרת שאת לא תהיי ככה, אבל ככה זה שצעירים. וגם מה לך ולילד בגיל צעיר (23 בערך הכוונה) את צריכה ללכת ללמוד, לבנות את העתיד שלך ואת החיים שלך, ללכת לבלות, לחיות את החיים שלך. לא תהיי לך הזדמנות אחרת.
בנות גילמור בי לייק
לדעתי זה כייף באלי כבר להיות אמא
אמא שלי ילדה אותי בגיל צעיר
וזה ממש משתלם לילד
אמא יכולה להיות ילדותית לפעמים וזה ממש מהנה ומחבר בינה לבין הילדים שלה
אני רואה את ההבדל במשפחות מסוימות שההורים יותר מבוגרים ואין אתזה ככ
וזה ממש משתלם לילד
אמא יכולה להיות ילדותית לפעמים וזה ממש מהנה ומחבר בינה לבין הילדים שלה
אני רואה את ההבדל במשפחות מסוימות שההורים יותר מבוגרים ואין אתזה ככ
אנונימית
אין דרך להסביר אתזה
אני חושבת שאם אמא שלי הייתה מבוגרת הייתי גדלה אחרת ולא הייתי בגרסה הכי טובה של עצמי
מגיל קטן היא לקחה אותי ברצינות כי היא ידעה שזה שלב בעולם שבו גם לילדים יש מה לומר וזה מה שנתן לי ביטחון
אני חושבת שאם אמא שלי הייתה מבוגרת הייתי גדלה אחרת ולא הייתי בגרסה הכי טובה של עצמי
מגיל קטן היא לקחה אותי ברצינות כי היא ידעה שזה שלב בעולם שבו גם לילדים יש מה לומר וזה מה שנתן לי ביטחון
אנונימית
באותו הנושא: