5 תשובות
ברור.
פחות, כי ישראל זו מדינה חדשה יחסית והגיעו לפה אנשים מכל מיני מקומות בעולם אז זה מאוד בולט
^ מזא פחות? פחות אנשים שמהגרים מהמדינה שלהם למדינות אחרות? ממש לא.
למשל בארהב, לא מפסיקים להגר לשמה אנשים ממדינות שונות, במיוחד מהמדינות השכנות כמו מקסיקו. מה העדה שלהם? מקסיקנים.
למשל בארהב, לא מפסיקים להגר לשמה אנשים ממדינות שונות, במיוחד מהמדינות השכנות כמו מקסיקו. מה העדה שלהם? מקסיקנים.
לא אמרתי שזה לא קיים, רק פחות מרכזי (כי למשל בארה"ב אנשים שהם לא מהגרים בקושי ידעו מה השורשים שלהם, מישהו שהמשפחה שלו פעם הגיעה לשם מאנגליה בדרכ לא ידע את זה)
קיים בכל מדינה פשוט ישראל היא מדינת קיבוץ גלויות אז אפשר למצוא בישראל מגוון יחסית גדול של עדות בהשוואה למדינות אחרות...
באותו הנושא: