התחברות
הרשמה
יש לי לקויי למידה קשיים ואין לי בגרות במה אני יכולה לעבוד
בת 20 אשמח לעזרה
19 באוקטובר 2019, 15:37
עבודה
חיפוש עבודה
לקויות למידה
תשובה אחת
בדואר
ק
קינג.
באותו הנושא:
מה הקשיים שלכם בלימודים חוץ מקשיים חברתיים. מדברת על הקשיים של הלמידה?
אני בת 19 ולא עשיתי בגרות ... השאלה כדאי להשלים עם יש לי קשיי למידה ???
יש לכם קשיי למידה ?
בואו נעשה פה קבוצת למידה לבגרות בהיסטוריה מחר
מה אתם חושבים על לקויי למידה?
כמה יש פה מתחת לקו העוני ואין להם מה לאוכל בקושי ולא קונים בגדים בכלל?
אתם מאמינים שלמידה עם תנאים היא הדרך להצלחה (תנאים כאילו למשל מקום שקט,נוח אמצעים נכונים
יש בתי ספר שהרעיון שלהם זה פשוט למידה לבגרויות? פשוט קורסים , מכינה לבגרות?
למידה נכונה לבגרות בתנ"ך - איך לומדים לבגרות בתנ"ך?
טיפים איך ללמוד לבגרות לתנך למישהי שנזכרה מאוחר מידי, ויש לה רק יומיים בקושי ללמוד?:(
נכון שזה מדהים להוציא תעודת בגרות למרות שיש קשיים ואין חברים שם?