14 תשובות
לגמרי
הלוואי עליי .. אני 1.63 ושוקלת 30 קילו יותר ממך .. ואני בתהליך ירידה וכן את בסדר גמור
אנונימית
לא
תרדי כפרה דחוף
את צריכה 52 לפי החישוב
תרדי כפרה דחוף
את צריכה 52 לפי החישוב
אנונימי
אם את בריאה אז זה טוב
אםשר לרדת קצת במשקל אבל כל עוד הגוף שלך בריא אין בעיה עם המשקל הזה
אםשר לרדת קצת במשקל אבל כל עוד הגוף שלך בריא אין בעיה עם המשקל הזה
משקל מצוין ותקין דארלינג הכל טוב
אני בת שלוש עשרה 1.65 משקל 62
בסדר גמור(:
בסדר גמור(:
אנונימית
אני האנונימי ממקודם
המשקל שלך בסדר אבל צריכה להיות 52 לדעתי כדאי לך לרדת לשם כפרה
המשקל שלך בסדר אבל צריכה להיות 52 לדעתי כדאי לך לרדת לשם כפרה
אנונימי
עם היא שלמה עם הגוף שלה ככה^
היא ממש לא צריכה לרדת ל52
כל עוד המשקל תקין הכל בסדר
היא ממש לא צריכה לרדת ל52
כל עוד המשקל תקין הכל בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
חשוב לציין שאני לא אוכלת ירקות וכמעט לא אוכלת בשר ולא עושה הרבה ספורט אלא מתקן כזה בבית פעם בחודש/שלוש שבועות
חשוב לציין שאני לא אוכלת ירקות וכמעט לא אוכלת בשר ולא עושה הרבה ספורט אלא מתקן כזה בבית פעם בחודש/שלוש שבועות
אם את שואלת סימן שאת לא בטוחה בגוף שלך
הייתי ממליצה לך לרדת 5 קילן בשביל להיות בטוחה בעצמך
הייתי ממליצה לך לרדת 5 קילן בשביל להיות בטוחה בעצמך
אנונימית
תבדקי במחשבון bmi
זה נשמע שמנמן בקטנה, אבל רק את ואנשים שמכירים אותך יכולים להגיד אם זה נכון (המספרים לא אומרים הרבה, לכל אחד יש מבנה גוף שונה).
אם את חושבת שאת צריכה להוריד במשקל, ורוצה להתחיל, תאכלי קצת פחות מבדרך כלל (בנוסף לזה שבלי שום קשר למשקל כדאי לך לאכול בעיקר אוכל בריא). אבל אל תיסחפי!
אם את חושבת שאת צריכה להוריד במשקל, ורוצה להתחיל, תאכלי קצת פחות מבדרך כלל (בנוסף לזה שבלי שום קשר למשקל כדאי לך לאכול בעיקר אוכל בריא). אבל אל תיסחפי!
ברור לי שיגיעו המינוסים תכף כי לא אמרתי שזה טוב חהחה אבל התשובה שלי הכי מדוייקת אז תחשבו קצת.. :/
לפי מחקרים בן אדם צריך לשקול 110 פחות מהגובה שלו, אז אם את 162 סמ את צריכה לשקול פלוס מינוס 52 קג. את צריכה קצת לרדת.
לפי מחקרים בן אדם צריך לשקול 110 פחות מהגובה שלו, אז אם את 162 סמ את צריכה לשקול פלוס מינוס 52 קג. את צריכה קצת לרדת.