8 תשובות
שאלה טובה
אם מישהו סנוב אל תתקרבי וזהו.
ופשוט להתחיל לדבר לנסות לפתח שיחה ואם שיחה זורמת וכיף לדבר ומדברים הרבה יחסית אז ידידם
בנים לא רוצים ידידות דרך אגב
למה לא? מה אנחנו לא בני אדם?
כי אתם לא יודעים לעשות הבדל בין חברות לבין זוגיות זה למה
שואל השאלה:
נתנאל^
תודה
אנונימית
מי פגע בך חח?^^

יש לי ידידות שאני מכיר אותן 7 שנים אם לא יותר ואין בינינו כלום
למה שתרצי להתקרב למישנו סנוב שלא רוצה בחברתך מהתחלה?
בגל מקרה זה לא כזה קשה להתקרב לגברים בתור ידידים כמו שאת חושבת ,הם בני אדם.
ברגע שלא תלחצי מהם ולא תנסי חהתחבר אליהם באובסיסביות ולא תנסי לשנות התנהגות או לזיחף כזו בשבילהם זה יקרה מהר.
בקיצור צתנהגי טהעי ומי שבאמת יתחבר אלייך יתחבר אלייך בגלל מי שאת , בנים או בנות . אין צורך לעשות התאמצות מיוחדת בשביל זה.