5 תשובות
שנתחיל לדבר ואז הוא ירמוז את זה
שיחה רגילה .
.
אנונימי
למה באינסטגרם ?
אני חושב שזה עושה רושם של פחדן להתחיל מאחורי מסך
אני חושב שזה עושה רושם של פחדן להתחיל מאחורי מסך
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אין לי דרך אחרת סתם דיברנו כזה והיא אמרה שהיא רוצה להכיר אנשים מהעיר ואז איכשהו לקחתי את השם שלה ושלחתי לה עוקב
אבל אין לי דרך אחרת סתם דיברנו כזה והיא אמרה שהיא רוצה להכיר אנשים מהעיר ואז איכשהו לקחתי את השם שלה ושלחתי לה עוקב
אנונימי
באותו הנושא: