14 תשובות
לא לעשות כלום פשוט להתרחק ולהגיד לה שזה לא יעבוד
:[
ההפרש ממש לא גדול !!
בהחלט נשמע גדול מדי, אלא אם אתם אנשים מאוד ייחודיים. תבהיר לה שהפער בעייתי בעדינות.
אנונימי
חחחחחחחחחחחחחחח מתה זה לא הפרש גדול!!
אנונימית
בקטנה מה אתה מגזים
אנונימית
שואל השאלה:
איך בקטנה, אני בן 17 אוטוטו עם בגרויות והיא עוד לא סיימה ח
אנונימי
היא עכשיו ב ח' או ב ט'?
:[
שואל השאלה:
בח'
אנונימי
מתה כאן!!!
אנונימית
שואל השאלה:
מה יש לך, לדעתי זה הפרש גדול
אנונימי
גדול מידי לדעתי :/
:[
עזוב אותך, תעשה טוב לעצמך ולאנושות.
מה יש לך לעשות עם ילדה בת 14 לול.
אל תתחבר אליה יותר מדיי.
גדול מדי, אתה תמצא מישהי בגיל שלך אני מאמינה.
הפרש של שנתיים וחצי!!!
מה גדול בזה?? אימאלה
אנונימית
באותו הנושא: