3 תשובות
יש לך סימן של עפירון במקום האיקס שהיה תמיד אם אין לך את זה בטח עדיין זה לא התעדכן אצלך
שואל השאלה:
אז מתי זה יעדכן אצלי? ואיך? אני קיבלתי את מסר על העריכה, טוב אני רואה את העיפרון בצד שמאל, זה יהיה לי גם בשאלות?
אז מתי זה יעדכן אצלי? ואיך? אני קיבלתי את מסר על העריכה, טוב אני רואה את העיפרון בצד שמאל, זה יהיה לי גם בשאלות?
אנונימית88(זאת אני)
כן
באותו הנושא: