3 תשובות
יש לך סימן של עפירון במקום האיקס שהיה תמיד אם אין לך את זה בטח עדיין זה לא התעדכן אצלך
שואל השאלה:
אז מתי זה יעדכן אצלי? ואיך? אני קיבלתי את מסר על העריכה, טוב אני רואה את העיפרון בצד שמאל, זה יהיה לי גם בשאלות?
אנונימית88(זאת אני)
כן