22 תשובות
מאוד
כי אני לא בבסיס
כי אני לא בבסיס
כן, כי זה המרחב האישי שלי
לא, כי משעמם
כן
זה פרטיות ושקט
ואת יכולה לעשות מה שבא לך
זה פרטיות ושקט
ואת יכולה לעשות מה שבא לך
כן אבל קשה בלי לצאת
אין ככ סיבה ספציפית אבל פשוט כיף יותר מכל מקום אחר
אוהב להיות בבית עם התה והלימון והספרים הישנים...
לא
כי ההורים שלי שם.
כן
כי יש לי שם פרטיות ושקט (בחלק מאוד קטן מהזמן).
כי ההורים שלי שם.
כן
כי יש לי שם פרטיות ושקט (בחלק מאוד קטן מהזמן).
כן.
אני מרגישה בטוחה ומוגנת שם, זה המקום הפרטי שלי.
אני מרגישה בטוחה ומוגנת שם, זה המקום הפרטי שלי.
מאוד
מאוד. אני פחות אוהבת להסתובב בחוץ לצאת למסיבות וכאלה...תני לי כל היום להיות בבית חחח
כן כי אחרי יציאה אני מרגישה ריקנות ואני שונאתת את זה
אנונימית
מאודד
אבל לפעמים זה משעמם
אבל לפעמים זה משעמם
all day, all night
לא. יש לי הורים לא משהו ואחות לא משהו
אנונימית
כן כי נמאס לי לראות אנשים ובבית שלי אני מרגישה חופשייה להיות מי שאני
אנונימית
למה אצל כולם זה המרחב האישי ואצלי זה לא משו?
אנונימית
משהו*
אנונימית
אני כל הזמן בבית, אז כן. אני מרגישה הכי בנוח בתוך החדר שלי כי אני לא מרגישה שאני צריכה להרשים שם אף אחד, אני לא צריכה לדאוג לגבי איך שאני נראית או מה שאני משדרת, אני יכולה לבכות מתי שמתחשק לי, לצחוק מתי שמתחשק לי, אני יכולה להתרכז בקריאה או בצפיה בסדרה כלשהי ועם האוזניות שתמיד תקועות לי באוזניים יש לי שקט מכולם, שזה מה שאני הכי אוהבת.
אני כל כך רגילה לחיות בתוך גבולות החדר שלי עד שזה די לא בריא, למען האמת, אבל אני מרגישה שם בנוח כי זו כמו הממלכה הקטנה שלי ויש לי שם כל מה שאני צריכה בשביל להתקיים חוץ משירותים ומים זורמים, שאלו בערך הדברים היחידים שבשבילם אני אעבור את סף הדלת מרצוני החופשי. יש לי בקבוקי מים בארון, תרמוס תה שאני מכינה בתחילת כל יום וכוס על המדף, אוכל במגירות, את כל התרופות שלי ואנטרנט חופשי לגלוש עליו. לא צריכה יותר מזה.
אני כל כך רגילה לחיות בתוך גבולות החדר שלי עד שזה די לא בריא, למען האמת, אבל אני מרגישה שם בנוח כי זו כמו הממלכה הקטנה שלי ויש לי שם כל מה שאני צריכה בשביל להתקיים חוץ משירותים ומים זורמים, שאלו בערך הדברים היחידים שבשבילם אני אעבור את סף הדלת מרצוני החופשי. יש לי בקבוקי מים בארון, תרמוס תה שאני מכינה בתחילת כל יום וכוס על המדף, אוכל במגירות, את כל התרופות שלי ואנטרנט חופשי לגלוש עליו. לא צריכה יותר מזה.
שואל השאלה:
אני כל כך שמחה לדעת שיש עוד אנשים שמרגישים בדיוק כמוני.
אני כל כך שמחה לדעת שיש עוד אנשים שמרגישים בדיוק כמוני.
אנונימית
לא ממש... המצב שלי בבית ממש לא טוב אני מרגישה כול כל בדיכאון אני רוצה ללכת לפנימיה אבל ההורים שלי לא מסכימים לי... בזמן האחרון אני מנסה לברוח מהבית ולא מצליחה ממש
אני מאוד אוהבת להיות
בבית במיוחד אחרי יציאות כי את מעריכה את השקט וחופשיות...
אבל סתם כל יום בבית את יודעת מה אומרים אדם לבדו זה לא טוב..
בבית במיוחד אחרי יציאות כי את מעריכה את השקט וחופשיות...
אבל סתם כל יום בבית את יודעת מה אומרים אדם לבדו זה לא טוב..