6 תשובות
דיי ליהיות בתולים אוקיי
יש התרגשות אבל זה לא מביך זה טבעי
לא היה לי זמן להילחץ כי זה קרה בהפתעה,והיא הייתה טיפה מביכה אבל לא משהו מוגזם.
היה בזה משהו מתוק,חוץ מזה נשיקות זה תמיד כיך ומרגש,גם אם זו לא הפעם הראשונה.
היה בזה משהו מתוק,חוץ מזה נשיקות זה תמיד כיך ומרגש,גם אם זו לא הפעם הראשונה.
תאמת שלא זה היה בחדר שלי עם בילי אייליש המלכה של חיי לא בצחוק
התרגשתי חחח
ולא היה מביך
ולא היה מביך
שיקרה אני אעדכן
באותו הנושא: