9 תשובות
לאנימה קוראים darling in the franxx
שואל השאלה:
תודה רבה!
אנונימי
בכיף, סדרה חדשה יחסית וחמודה אבל נעשית די גרועה לקראת הפרקים האחרונים, שווה צפייה בגלל הwaifu
שואל השאלה:
לא ממש תכננתי לצפות בה, סתם תהיתי כי הדמות הזו נמצאת בכל מקום בערך.
הדמות הראשית נראית לי מעצבנת. כלומר, הוא פרוטגוניסט טיפוסי: הוא סתם ילד רגיל, תמים אך גם סוטה.
אנונימי
זירו תו
02
הוא לא סוטה
אך הסדרה מאוד גרועה
שואל השאלה:
על מה הסדרה בכלל?
אנונימי