9 תשובות
02
zero two
zero two
לאנימה קוראים darling in the franxx
שואל השאלה:
תודה רבה!
תודה רבה!
אנונימי
בכיף, סדרה חדשה יחסית וחמודה אבל נעשית די גרועה לקראת הפרקים האחרונים, שווה צפייה בגלל הwaifu
שואל השאלה:
לא ממש תכננתי לצפות בה, סתם תהיתי כי הדמות הזו נמצאת בכל מקום בערך.
הדמות הראשית נראית לי מעצבנת. כלומר, הוא פרוטגוניסט טיפוסי: הוא סתם ילד רגיל, תמים אך גם סוטה.
לא ממש תכננתי לצפות בה, סתם תהיתי כי הדמות הזו נמצאת בכל מקום בערך.
הדמות הראשית נראית לי מעצבנת. כלומר, הוא פרוטגוניסט טיפוסי: הוא סתם ילד רגיל, תמים אך גם סוטה.
אנונימי
זירו תו
02
02
zero two
הוא לא סוטה
אך הסדרה מאוד גרועה
אך הסדרה מאוד גרועה
שואל השאלה:
על מה הסדרה בכלל?
על מה הסדרה בכלל?
אנונימי