אנשים שגם סובלים מזה/ אנשים שיודעים על הנושא, יש לכם טיפים בעבורי להעלים את זה (חוץ ממה שכתוב באתר, הקישור המצורף) ? ואיכשהו דרך להרגיע אותי, זה מולד ואני מפחדת שזה לעולם לא ילך ממני, אני כל הזמן עם מייקאפים (בכיסוי נמוך מכיוון שאני רוצה שרק יעלים את האדמומיות).