התחברות הרשמה

שאלה לבנות - לא הבנתי מה הקשר פירוט

מישהו שהייתי איתו בקשר רצה לנסות שוב.
ואז שאלתי אותו אתה רוצה להתחיל מחדש או שאתה לא מעוניין?

הוא אמר לי את גורמת לזה שאני לא רוצה , זה בגללך ...שאלתי אותו מה בגללי?
הוא אמר את חייבת שהכל יהיה רציני וגם ככה הקשר הזה לא יוביל לשום מקום.

הוא מאשים אותי בגלל שאני רוצה קשר רציני
מה הקשר?
18 באוקטובר 2019, 11:52
התייעצותהידלקותהסברים    
2 תשובות
שואל השאלה:
הפסקתי לדבר איתו , אבל לא הבנתי מה הקשר
אנונימית
הוא רוצה איתך רק סטוץ. תתרחקי, בחור פתלתל.
אנונימי
באותו הנושא:
שאלה לבנות - הייתן מוותרות על קשר בגלל מרחק) פירוט
שאלה לבנות בקשר לבנים ושאלה לבנים בקשר לבנות
שאלה לבנות - איך הקשר שלכן עם הקאש? פירוט
שאלה לבנות - בקשר לקראש - פירוט
שאלה לבנות - ישבתי עם מישהו בבר במטרה להכיר לקשר פירוט
שאלה לבנות - אני בקשר עם מישהו חברה שלי אמרה תראי תמונה שלו ..פירוט
שאלה לבנות מה הקשר?! פירוט
שאלה בקשר לשכנוע הורים, פירוט ב...פירוט חח
התחלתי משחקי הכס לפני כמה זמן ולא ממש הבנתי את העלילה (שאלה ופירוט למטה)
שאלה לבנות - בקשר למישהו - פירוט
מיועד לאלה שראו את את פרק 9 בהבנים והבנות בפירוט