התחברות
הרשמה
לימודים שלום התחלתי ללמוד באונברסיטה הפתוחה ויהיה לי 2 מפגשי מעבדה הבעיה שלי שאני בן אדם עם לחצים ופחד מחברה
בעקבות סיבותאישיות ואני לא יודעת איך ללכת. למפגש המעבדה בלי להילחץ אני לא יודעת איך יגיבו אנשים אליי ואם אני
יסתדר שם בבקשה תתנו לי עצות
17 באוקטובר 2019, 22:43
לימודים אקדמיים
האוניברסיטה הפתוחה
ביולוגיה
תשובה אחת
קודם כל להתרכז בעבודה ולדבר רק על דברים שקשורים לעבודה בלי שום דבר אחר לאט לאט זה יפתח
ק
קרונוס
באותו הנושא:
ידעתם שהמחבלים בכלא לא יכולים לעשות תואר או ללמוד לימודים אקדמיים בכלא?
אתם בעד לימודים רגילים בבית ספר או בעד לימודים אקסטרניים (ללמוד לבד בבית ואז להבחן לבגרויות)?
מחר מבחן בהיסטוריה כיתה ח' ועוד לא התחלתי ללמוד יש למישהו הצעות לימוד?
אני בן 15 וחצי עוד 4 חודשים 16 והתחלתי ללמוד תיאוריה לרכב התחלתי מוקדם מדי?
נשארתם פעם בבית ופספסתם יום לימודים כי רציתם ללמוד למבחן?
אתם מתחילים לימודים רגיל מחר או שמתחילים ללמוד בהדרגה?
מחר מתכונת,ללמוד 60 עמודים,לא התחלתי ללמוד,נכשלת או עוברת?
מה כדאי לעבוד תוך כדי הלימודים (משרת סטודנט) או להתרכז בלימודים בלי ללמוד תוך כדי הלימודים?
לימודי אופנה בתלמה ילין - שלום לכולם, בתיכון לאומנויות "תלמה ילין" בגבעתיים, יש אפשרות ללמוד עיצוב אופנה?
אמא של חבר שלי דורשת שנפרד בגלל שיש לימודים ואני "יפריעה" לו ללמוד מה לעשות?
נראה לכם הגיוני שאיך שהתחלתי לימודים חבר שלי התחיל לעבוד רק משמרות ערב?