16 תשובות
בטח
זה מעולה
האם זה העבודה שאני חושבת שהיא?
(
(
אנונימית
כן. וזה לא חייב להיות לא חוקי אני מלווה טיולים.. יותר מידי לשעה..
ממש טוב אבל נשמע ממש לא חוקי בת כמה את?
שואל השאלה:
אני בת 16
אני בת 16
אנונימית
את עובדת במשהו חוקי?
אנונימית
מאוד... שזה כבר נשמע חשוד
כמובן
ואי זה המון, השאלה במה את עובדת כי זה קצת מחשיד
שמעי אם את שדדת בנק אז 1000 שקל זה לא כזה הרבה
אין עבודה לגיטימית שנותנת 500 שקל לשעה-במיוחד לא לבני נוער -אם את מבינה מה אני אומר
אנונימי
כן
נ.ב פוסיקט לא נסגר?
נ.ב פוסיקט לא נסגר?
כן
אנונימית
ברור שזה טוב, אבל יש לי תחושה שזאת לא עבודה חוקית
מאוד.
באותו הנושא: