9 תשובות
בטסט שאלתי את הטסטר אם לפנות ימינה בכביש שאפשר לפנות בו רק ימינה
יצאתי פיתה
יצאתי פיתה
כל דבר שאני עושה הוא מפגר
יצאתי מרק כשעליתי להופעה וניגנתי משהו שלא הייתי אמור לנגן בכלל. את כל היצירה.
שנכנסתי לסטיפס
אני פדחנית אז כל דבר שאני עושה גם אם אני לא מתכוונת יוצא מוזר ממש
וואו..פעם אחת באתי לעשות שלום לחברה ופשוט נפלתי והיא צחקה ממש חזק ומישהו פשוט יצא והסתכל עליי במבט כזה של: what?
ראיתי מישהו חתיך באירוע אז רציתי לצלם לקבוצה של החברות שלי....מסתבר שזה היה על פלש
כןכן הוא ראה אותי ומסתבר שאנחנו איכשהו קרובים
כןכן הוא ראה אותי ומסתבר שאנחנו איכשהו קרובים
הייתי בדרך לתחנת אוטובוס והיה מקום ממש צר ליד פחי אשפה שהייתי צריכה לעבור בו, וחתול פשוט קפץ עליי ודפקתי צרחה של החיים ואיזה מישהי שהייתה ברחוב שאלה אותי אם אני בסדר.
להכנס לשאלה הזאת.....
באותו הנושא: