התחברות
הרשמה
המורה שלי שלח לי הודעה שיש לי טסט בתאריך ..... לא משרד הרישוי אמורים לשלוח לי תהודעה הזאת?
17 באוקטובר 2019, 13:06
נהיגה
3 תשובות
לא זה המורה נהיגה. בהצלחה!!!
S
Sweet Creature
את תקבלי גם הודעה מהם עוד כמה ימים
h
humus
כנראה הוא עשה שהוא יקבל את ההודעה מהם ולא את והוא מעביר לך
שלים
באותו הנושא:
עכשיו קיבלתי הודעה שעברתי טסט, אני יכולה כבר עכשיו ללכת למשרד הרישוי לקחת את ההיתר/ רישיון?
קבעו לי תאריך לטסט, אי אפשר לשנות את התאריך? כי בעיתי באותו יום אני לא יכול והמורה אמר שזה לא מענין את משרד הרישוי
שילמתי אגרה לטסט חיצוני דרך המשתמש שלי במשרד הרישוי, יש תאריך בדרך או שזה תהליך נפרד?
איזה הודעה מקבלים ממשרד הרישוי אם לא עוברים טסט?
פתיחת משרד הרישוי - האם מחר יפתח משרד הרישוי אני רוצה להגשת לתיאוריה?
תגידו זה הגיוני שהמורה נהיגה שלי אמר לי תאריך לטסט אבל לא קיבלתי שום הודעה ממשרד הרישוי על זה?
בטופס ירוק צריך להחתים גם את משרד הרישוי?
צריך להחתים את המורה נהיגה לפני התאוריה? או מספיק רק החתימות על הטופס של הרופא ומשרד הרישוי?
בטופס הירוק למטה כתוב רישוי וצריך לחתום שם, צריך ללכת שיחתמו במשרד הרישוי או משרד התחבורה?
איזה קווי אוטובוס מגיעים לצומת חולון מאיזור משרד הרישוי בחולון?
הבנתי שיש מורים לנהיגה שיכולים ללכת למשרד הרישוי במקומי זה נכון?