10 תשובות
לא טוב
* אמהות
אנונימית
איך הן נכנסו להריון?
חוסר זהירות? טיפשות.
נאנסו? מסכנות.
חוסר זהירות? טיפשות.
נאנסו? מסכנות.
שואל השאלה:
לא נאנסו פשוט נכנסו להריון כי לא קיימו עם אמצעי מניעה
לא נאנסו פשוט נכנסו להריון כי לא קיימו עם אמצעי מניעה
אנונימית
איכס
שזאת הבחירה שלהן? אני אישית לא הייתי עושה את זה, כי מבחינתי היו נהרסים לי החיים, אבל כל אחת ומה שמתאים לה.
פשוט מזעזע שזה הדור של היום , זה דוחה
מזעזע
ילדות בגיל הזה לא אמורות בכלל להתעסק בדבר הזה, שילכו לבלות בקטע אחר
ילדות בגיל הזה לא אמורות בכלל להתעסק בדבר הזה, שילכו לבלות בקטע אחר
אנונימית
מוקדם מידי
מזעזע לגמריי
באותו הנושא: