אנחנו חבורה של שלוש בנות,ובין השתיים האחרות יש תמיד הרבה חילוקי דעות וכזה נגיד ביציאות וכאלה...מה אני אמורה לעשות?
אז אנחנו חבורה של שלוש חברות טובות,ואנחנו תמיד יוצאות ביחד וכזה,וכיאלו אנחנו באמת חברות טובות וכולנו אוהבות אחת את השניה,אבל תמיד בין השתיים האחרות יש מלא כיאלו לא ריבים אבל חילוקי דעות ומהם נוצרים סכסוכים כאלה,נגיד פעם אחת יצאו וקבענו ללכת לסרט מסוים,וקצת איחרנו כבר,ובדקה התשעים שהינו כבר בקופה אז חברה 1 נקרא לה,ראתה שיש סרט אחר יותר טוב לדעתה,שמוקרן עוד חמש דקות ואמרה שעדיף ללכת אליו,וחברה 2 לא רצתה ללכת עליו,ולהישאר עם הסרט שקבענו,ואז כיאלו נוצר מצב לא נעים,ואני לא יכולה לבחור צד כי ברור שתישאר אחת פגועה ביציאה ואני לא רוצה שזה יקרה,ואני בניגוד עליהן לא כזה אכפת לי איזה סרט נלך,העיקר החוויה,והעיקר שנהנה ביחד,ואצלם הם כיאלו שנינם עקשניות ושניהם ראש בקיר,בכול מקרה אז חברה 1 כיאלו הפעילה "לחץ חברתי" על חברה 2 ובסוף הלכנו לסרט האחר,וכיאלו חברה 1 אומרת לי שחברה 2 היא תמיד עקשנית וכיאלו אף פעם לא מוכנה לזרום וכזה,וחברה 2 אומרת לי שחברה 1 תמיד מפעילה עליה לחץ לעשות דברים שהיא לא רוצה וכיאלו היא תמיד משחררת לה,וזה נכון,וכיאלו זה מקרה אחד מאוד מלא מקרים שקרו,ולא באלי לחפור לול אז בקיצור שניהם מאוד עקשניות ומאוד נשארות בדעתם,וכיאלו גם יש לשניהם עיניין של כסף שהם כיאלו מעדיפות להוציא כסף על מה שהם רוצות,והם רוצות דברים שונים,אז זה בעיה,ואין לי מושג מה אני אמורה לעשות,אני ברור לא יכולה לבחור צד,מה אני עוד יכולה לעשות?כי כיאלו שניהם מתלננות אליי על אחת על השניה וכיאלו כול אחת רואה את זה מנקודת מבט שונה,כיאלו שניהם חושבות שהם לא עשו משהו בסדר/עשו משהו טוב,ואין לי מושג איך נוכל כאילו לתקן את זה כי לדבר כבר דיברנו על זה,ואין כול כך רעיונות לפתרונות...יש לכם עצות מה לעשות?מה אני יכולה להגיד לכול אחת מהם?