11 תשובות
שואל השאלה:
אהבתי
אהבתי
אנונימית
ידע זה כוח. אם את לא רוצה כוח זה בסדר אבל כדאי לך כי אז תוכלי להנות מהחיים האלה הרבה יותר
we don't need no education!!
קישורים מצורפים:
אנונימית
שואל השאלה:
הלוואי שנחזור לתקופה של האדם הקדמון שלא היה חומות ולא היה גבולות ושנאה וכסף ורוע
הלוואי שנחזור לתקופה של האדם הקדמון שלא היה חומות ולא היה גבולות ושנאה וכסף ורוע
אנונימית
בתקופה של האדם הקדמון אנשים היו מתים בגיל 20 לרוב ממחלות, מטורפים, מקור או מרעב.
שואל השאלה:
ואיך את יודעת את זה?
ואיך את יודעת את זה?
אנונימית
שאלתי את סבתא שלי
שואל השאלה:
מתה.
מתה.
אנונימית
כי שטיפ למד וחרש. לכן הוא יודע ;)
כדי שתמות כמה שיותר מאוחר אחרי שהיה לך כמה שיותר טוב.
כי הביה"ס רוצה ממוצע גבוה ושנהיה כמו תוכי ונשאף להיות חכמים
באותו הנושא: