10 תשובות
פעמיים
רגיל
זה טוב לאורגיות
פעמיים כי טוב
כפול, ולכן הם מתעוררים רק בשלישי.
מהצד
יש כמה סוגים של פוזלים למשל לאחותי אין ככ שליטה על העין השמאלית שלה והיא זזה לה לבד, אז היא שמה מישקפיים וזה עוזר לה:):
בפזילה
רגיל.
רגיל
באותו הנושא: